cykla till mamma med bredlast skyllT!

nu har jag vart på kalas hos mikkiz. Jag cyklade dit för att jag inte hade någon sjuts, men dåå jobbade jag bort lite onördigt! :D åt blåbärspaj & den var nog den godaste jag ätit :o Vii checkade film också , fick bli "livet enligt rosa"  den filmen e såå sööt!  men en sak e säkert ROSA KAN INTE SJUNGA :O När jag skulle cykla hem igen så började det helt klart och regna -.-  såå fick mig en dusch!  när jag kom hem ställde jag mig med hårfönen och blåste mitt hår & byxor som var pissblöta..  Allting är färdig packat såå ska väl dra mig upp till mamma, bara det att jag har värsta packning och vet inte riktigt hur jag ska lösa det. men det får väl bli "bredlast" skyllten!   shiit vad smart linnéa :D  men hare så bra..

puss :*

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

sötbild :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback