CYKLING I SPÖREGN!

jaha då vare fredrag imorron. inte många lektioner det vart idag inte. hm typ 3 st :D sen vare bara att dra hem till mig med jenny. vii bytte om för vi skulle ju cykla 3 mil idag i spöregnet. Ni vet vasaklassikern & jag ska vinna skite :D  bra inställning där tebe!  iaf så cykla vi till sparbankshallen. Där var redan alla :o  iaf såå vare fett drygt. aldrig mer cykla 3 mil i spöregn säger jag & en cykel utan stänkskärm, såg inte ett piss!  Jaaa & jag kom först av flickorna , 4 allt som allt . riktigt nöjd är jag!  cykla hem med olle & david <3   Sen in i duschen på dirren med alla kläder på. haha tänkte att dom var ju redan genom blöta så vrf inte duscha med dom? (a)  haha!  sen somna jag i en timme.

puss, :*


Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback