DAR-LAR-NA!



yoobroo!  måndag idag igen då.. fifaan va jag som sköönt inatt alltså. tog en av mina många kuddar & mitt täcke. Låg och krama det hela natten. saknar verkligen närhet nu :((  men jag sov verkligen toppen <3 mm fixa mig sen vare bara att gå i regnet till skolan ! KAN DE SLUTA REGNA NU!?  vii hade nå oförberett engelska prov idag. Det gick väl faktiskt ganska bra. Mikkiz var inte i skolan idag , men det förstår jag väll. Det är många lärare som frågar hur det är med mig nu. Alltså måste det synast att jag är ledsen. fuck -.-  aja. tom&john hade idrotten idag. parkour. lyckades inte så bra. förutom min volt :D annars pallade inte mina handleder med så fick lägga ner. nu är det så att oliver bor i DAR-LAR-NA!  hahah kul du är ><  ig i svenska dude!  jag&erika byggde vår fin.fina bro idag. det håller nog :D men jag peta in min penna i limpistolen . såå den brändes fast xd fick inte ut den . eller jo efter ett tag när jag stått och slitit ett tag. lyckas alltid med allt omöjligt -.-  om 2 dagar är det stockholm :D:D:D  fett kul juu & bara komma bort från allt skiit . toppen!

puss :*

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback