EELIIIT@BLONDIIESPLACE.

Då har jag kommit hem från en dunderunderbar kväll/natt hos jenny med flickorna.

Jag kom dit vid 6 kanske och då var emelie redan där. Vi låg och prata ett tag sen checka vi tv. Men vi vart hungriga så vi börja käka utan Erika & Mikkiz som var lite sega, maten var asgoo verkligen :D:D men ah jag e alltid hungrig såå :(  haha! Iaf så kom Mikkiz&erika tillslut så käka dom. trevligt. Sen hade ju jag & mikkiz  _TUMMAT_ på att vi skulle bada idag, så vi tog cyklarna förutom emelie & erika som moppade till sjön!!!!! mikkiz satt bakom mig för ingen vågar sitta bakom jenny xd ah iaf så när vi kommer dit börjar det regna , buhu! men de stoppar oss inte. Jag kommer i först, det var en härlig känsla :D:D det var inte så kallt som jag trodde det skulle vara , det var faktiskt helt okej :D  Mikkiz hoppar i från bryggan och jenny doppar till midjan, Mikkiz tkt det var jätte skönt så hon badade , då menar jag bada ;OO 


linnéa



mikkiz



mikkiz



enmelie&blondiiie


sen cykla vi hem i regnvädret, kom hem. hade det allmänt mysigt . Jag & jenny spelade GH!  första gången jag spelar och det var fett kul :D:D:D  sen kollade vi på saw3 nej fyfaan sicken äcklig film, jag pallade inte med den så typ sov , sen föreslog jenny att vi skulle gå in på rummet och loda vid datorn! haha. Sen kommer emlelie och gör sällis. Blir lite kort :D


enmelie,linnéa,jenny



enmelie,linnéa,jenny



emelie&jenny


ämpaaa,thorre,blondiiiie


pyramiden , yeeeeah!



liite snyggare :*



glöm att jag e tönt flickor :L



stekarna i staaan! 



jaa men vi är glada :D:D:D



spaaaank!!!

efter korten såå gick vi och kollaade film igen, det vart love actually men den tröttna jag poå , den var såå långtråkig -.- såå vi spelade GH igen :D:DD: fett kul xd haha! ah sen kollade vi på wallander och mikkiz och emelie vart hyper , oo fan va dryga dom var :oo haha men ah vi kollade som sagt på wallander , eller jag , emelie& jenny. Erika & mikkiz snarkade i tackt inne i rummet ! men emelie somnade också sen ><  när filmen var klar var klockan 4 och då gick jag och la mig, nattii natii jenny , jenny satt uppe hela natten !  haha hur orkar du.

PUSSFÖRT EN TREVLIG KVÄLL ♥♥

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback