en kyss får ni!

chacha!  somsagt min dag bestog av filt&film, eller ah mest sova kanske (a)  På eftermiddagen fråga erika om jag skulle med henne till stallet , så hänka väl. Vi red ut en sväng. Imorron äre stockholm som gäller :D:D:D  vi åker härifrån 07.00 så måste gå upp typ halv 6 :o  värsta jobbigt ;((  Men dagen hoppas jag kommer bli super. Ska checka avslutningskläder på stan sen när jag ändå är där , och kanske ett par brillz 8]  diggar ju sånna!  Hm men ska väl kolla vädret nu på SMHI , vill inte ha regn imorron , :(  fan va jag e trött på det!  Sen ska jag packa vidare & kolla på desperata hemmafruar!  Bara för att mitt humör börjar vända & bli toppen igen så får ni en kyss idag!

KYSS :*:*:*:*

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback