en riktigt härlig onsdag!

shuuuue!  skolan har varit riktigt kul idag :D  Jenny hade köpt en nu mobil idag. värsta frään . bortskämda unge säger jag bara , en mobil för 5000:- lix ;o haha . Men hon roade sig med att kika på sitt tema som rörde sig ><  kul liv. Skicka en miljon låtar till henne & Erika idag! inte för att jag har så många men iaf (a) hm jag & jenny hade jätte kul på studierna :D Erik hatar inte mig längre, sköönt dee . ist har han valt mig till sin idol ! :D:D haha! Efter skolan gjorde jag lite spanska. Sen kom Erika och hämta mig . Vi var i stallet i typ 4h . jag,my&erika pratade visst bara om mat idag ;o  vi måste ha vart något hungriga!  altt ifrån jordgubbar & kladdkaka till gtilladktckling&lasagne ;D Nuu på kvällsningen vart det jätte fint väder , värsta sköönt :D Jag har inte kunnat sova på 2 nättter nu , värsta dryygt :(  menmen imorron är det vanlig skoldag till 16. fiiii , äh ska klara av den dagen också!

Puss :*




jaag&Mikkiz



puss på dig bästavän:*



jo men hej grinig ;o



Erika,linnéa,Mikkiz



buuuuus(a)



idol bilden på erik&jaaaag

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: blondiiii

jag r inte bortskämd ! o:

men fett ruuligt på studier :DD & mitt tema är fett koolt >< <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback