färgaa björnis hår!!!!

yooobroo!     igår kväll/natt hade jag jätte trevligt. Många som var sociala, bla. Andreas,Jocke,Simon,Molly! :D  Sen ringer Andreas så ligger typ & pratar med han i mer än 1h. Tack :*  Aja imorse .. tog en dusch drog till skolan. Jag har blivit kär i mitt  kastanje vatten, funkar bääst! Vi har bara haft engelska & idrott idag sen någon föreläsning om internett mojjs. Fast a jag lyssna inte :$ Min musik var mke finare än hans sega röst -.-  Jag fick faktiskt ganska bra resultat på engelska provet ändå ;oo kanske inte är så sämst ändårå! :o idrotten var också skojj :D jag & jenny alltså ;)))))) juste michaela e min bästavän *flirt* <3   men nu har jag slutat skolan & färga håret på maja.  Laddar upp resultat sen.

puss :*

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

kastanje vatten ?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback