FREDAG!

det var så att jag tog sovmorgon. Gick till skolan utan smink , vilket var väldigt soft. Efter skolan drog jag hem , packa mina saker sen gå tillbaka till skolan & möta upp molly :D vi gick hem till henne & käka sen fixa vi oss. Gick till bussen där vi mötte upp love :D åkte i en dundervarm buss utan ac , faaan va varmt det var!!! 20 bussar -.-  Men jag hade grymt kul i bussen , sjöng lite för passagerarna (stavning?) & hejjaklackade lite (a) CENTRUM "klappklappklapp" CENTRUM "klappklappklapp"  haha , love & molly tkt jag va lite pinsam tror jag ;))  Det var en dum blondin på bussen. 1. Hon glodde på mig som om jag vore dum i huvudet. 2. hon hade för stor klänning. 3. hon peka "fuck you" när jag vinka!  Köpte ett par leggings på gina tricot i falun! sen bar det av till blg. träffa dempispempiis, fett cool grabb de :D men hans cykel slår allt (a)  hihi cykla till donken & träffa , adam,kevin,johan,lucas :D  hängde där ett tag , sen till coz. ibörjan var det sämst. sen vart det faktiskt kul (a) <3

puss :*



molly&dempiispempiis :*

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback