GODMORGON

då var det fredag idag igen då , sååå sköönt och solen skiiner B-)  jag har tänkt på en sak & det är att jag alltid lyssnar på det regnar igen varje kväll innan jag ska sova :-O  jag vet inte varför men det känns som att jag inte sover lika bra annars. Låten är grymt fin & jag har somnat på det viset i säkert 2 månader nu! aja det funkar & jag ska fortsätta med det. Fast gör det bara när jag sover ensam.  Jag kom på en till sak också , eftersom att hjärtan e fina ska jag börja med E: hjärtan som ser ut såhär ---> E> . 3: hjärtan har blivir tråkiga (a)  får se hur det kommer gå. Men jag ska väl ta & pallra mig till skolan snart. vet inte riktigt vad jag ska skriva. Men det här får duga. Juste dethär blir min ända blogg för idag. Kommer inte vara hemma på hela kvällen sen.

puss :*

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback