heeelgen :*:*



yo broo!  Igår vare så att jag & jennifer kom överens om att jag skulle sova hos henne. Så hon kom och hämta mig vid 20 kanske . Vi åkte ner till donken för att hon var sugen på glass . Jag köpte en äckel muffins :(  usch va jag har ätit skräp denna helg. Den här veckan ska jag träna som en tok. Måste komma tbx till de bra igen.  Aja vi var väl på donken i en halv timme kanske. Sen drog vi en snoa på stan. Såg liite folk . Eller a fanns en hel del att vinka till :D Sen drog vi oss ut på faluvägen och hem till lilla Mälby. När vi kom hem satt vi oss vid datorn ett tag. Fast vi bestämde oss för att checka film ist. Vi  båda var jätte trötta så när filmen var slut gick vi & la oss. hm då klockan var halv tolv kanske? Vi låg och messa ett tag , fast sen somna vi. hah de gick på 1 min ;o såå trötta var vi :D

Vi vaknade halv 11. Jennifer hade tydligen messat i sömnen xd asså hur lyckas man? haha. Aja & sen hade hon lagt mobilen i min väska. Och vi letade som galningar innan jag hittade den! haha du kan du ;D Vi låg och prata ett tag sen ner & äta frulle. Det var hela 18 grader ute så vi gick & la oss på bryggan, lyssna på musik & pratade. Fast sen gick solen i moln & det börja blåsa :(  Vi drog upp och åt. Sen checka vi film ett tag. Men jennifer skulle in till stan & glida på moppen. Så hon sjutsa hem mig på engång :D Fyyy va trevlig helgen har vart. verkligen super.


puss :*

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback