hemma från borlänge!

Cheena!   tog sormorron idag igen till halv 8 denna gång. Han både duscha & sminka mig + välja kläder som oftast tar ganska lång tid :) iaf såå har skoldagen inte vart nå speciell förutom att jag gjorde engelska provet idag & det gick.. sämst :(  och sen sluuta jag en kvart tidigare så att jag skulle hinna med 20 över 2 bussen till borlänge! drog med molly hem , vii fixa oss pyttelite bara sen vare bara att gå till bussen! :D vid centrumrondellen hoppar jessica&louise på. roligt :D och molly hade ju kul!



molly



molly

vi träffar jätte mke folk på kupan ;o sååg hur många kändisar som hellst! aja iaf så shoppa jag :
*kastanje vatten
*shorta(till coz)
*brillz(sånna som christopher)
*blomma(som man har i håret)

Jessica & Lousie såg vi typ 4 ggr medans Jenny träffa jag 10 ggr >< vet inte hur många ggr jag sa hej till henne. Sen vare massa andra :D  vii gick på stan också , mohahah. soligt & fint (a)  juste vi smakade den nya mc flurryn på donk1 också. Den var mums!  Jag&molly ska trycka t-shirts som det står "I ♥ donken" på ! haha passar bra tkr vi ;) riktigt soft dag hare vart, min bästavän e bäst! <3



linnéa&molly


molly&linnéa

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback