hemma från skolan!

Sov hos molly inatt. Somna på dirren när vi slutat prata. såå shäääänt. Iaf såå mådde jag inte så bra igår & inte idag heller. När vi skulle ha studier så börja jag gråta , så fick gå ut i korridoren med mikkiz & förklara allt för henne. Usch hatar att gråta i skolan.. så pinsamt + att jag gråter nästan aldrig ;o  men nu gjorde jag de . Erik såg att jag inte mådde nå bra så han tkt jag skulle gå hem & det gjorde jag också . Behöver vara ensam ett tag & bara tänka. Men mikkiz kommer till mig efter skolan, Sen ska vi kanske ut med oliver & ta kort. Sen blire rocky. Ska natta hos henne hela helgen tror jag, Känner bara för att komma bort från datorn & allt skiit. Det skulle va väldigt sköönt. Så kommer inte finnas på datorn försen på söndag

puss:*




linnéa&mikkiz

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback