INGET SOM PLANERAT!

jaa jag skulle ju sova hos jennifer och jag skulle ju ha åkt till borlänge idag! blev det nåt av det?  nej!  borlänge blir på tisdag ist och mamma tkt jag skulle sova hemma inatt eftersom att jag aldrig sover hemma sen att jag hade vart uppe hela natten i torsdags , sen nästa helg kommer jag antagligen inte vara hemma så mke och inte helgen efter det heller. Menmen, jag var med och moppade med flickorna iaf :D kul hade vi. Först kolla vi lite på fotbollsmatch. Vet inte vilka som vann. Sen körde vi ner till ... (spänningen är olidlig) DONKEN! haha vem kunde gissa ut de? :o  jag och jennifer käka glass medans linn & elin käkade mat :)  sen tänkte vi att vi skulle till HIAK. jag satt bakom jennifer och vi sdkulle åka över parkerings kanten vid donken, fram hjulet kom över men inte bak så där står vi och gungar fram och tillbaka xd fan va jag skratta. sen satt jag och åt pommes bak på moppen (lite krångligt med hjälmen på) haha och jag matade jennifer också xd Vi tänkte att det skulle vara folk nere vid HIAK men nejdå! satt väl där fast sen drog vi till sötta och köpte godis. och åkte lite moppe , mysigt i solen iaf :D juste teten & emmsiii var med också . sööta flickor dedär :D  imorron blire väl kanske fotbolls titta ? :)) 

puss :*

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback