jag ville bara höra din röst :D



dåå var man hemma från långpromenaden!  Jag & molly gick 5,an + två&en halv km!  duktiga vi är. varje måndag&torsdag ;) nu vare en vecka sen vi gicl runt stadsberget & vart dyngsura. men denna gång lurar vädret inte oss. Hahah medans vi lunkade i skogen så skämmer vi ut oss än en gång. molly håller i en stolpe som det står "naturreservat" på (eller vare heter;o?) Så kommer det 2 springare förbi. haha och dom trodde vi hade dragit upp stolpen osv. men ne de hade vi inte :o Sen tjuvringde vi jäätte många (a) - jag ville bara höra din röst xd haha men jag pratade med hm.. va heter han typ henke tror jag :o :D  han tkt jag va störd ... men ah de gör nog många? haha iaf så var jag social me han jätte länge. sen fortsatte vi ringa. kul,kul jätte kul! :D imorron far jag&mollly till blge.
puss :*

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback