JORDGUBBAR :*

aaahh tjuuu!  ännu en 100% dag , go tebe!  underbar dag.  Jag & mikkiz har vart tajta som siamesiska(stavningh?) tvillingar idag. du & jag alfred du & jag. Allt har gått så himmlans bra idag. Vi hade broknäckar dagen idag. Våran bro klarade faktiskt bära 4,3 kg och kom på en hel 3 placering :D yeeey!  Jenny&Jessicas bro var ju hmm stark. Den klarade 7 kg ;o  aja vi var ju ändå bra! Jag&mikkiz drog upp på stan idag , Vi fick sällis av Jenka & Oliver . Oliver såå härliig asså xd han kan man då skratta åt HAHAHAHA!  köpte mig en äppelklubba , den var smaklös men god (a)  Alex har vart i skolan hela dagen, såå sköönt när du är här! älskade vän <3  Efter skolan drog mikkiz med mig hem för att hon skulle ta rocky idag. Jag gick hon red . Fan gick i 1 h :o  och fort gick de! har jag lite träningsvärk??? JA SOM FAN!   på vägen hem såg vi några killar stå & fiska. jaa vi bussvissla såklart, hihi (a)  imorron drar jag med mikkiz till borlänge, funfunfun! sen kanske det blir sova hos henne.  men nu är jag trött så nu tänker jag sova! HEJDÅ

puss :*

p.s  tebe&murran köpte jordgubbar idag :*

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback