kort dag , nästaa... kalas! :D

jaajjemeen sov hos molly inatt igen. Vi soimna inte försen halv 1 kanske ;o var super pigga. Vi sov till halv 8 & gick till skolan utan smink , soooft! Direkt på morronen hade jag matteprov , Fick alla rätt på första försöket. Liite glad :D för jag är sämst på matte , men dethär kunde jag visst. Spanska förhöret gick mkt dåligare , men de kan bero på att jag glömde sakerna i skolan så kunde inte plugga , så synd ;((  & tiill sista lektionen "engelska"  där jag fick G på provet , men det är bättre än IG iaf :))  Vi slutade 10 över 11 såå jag åt i skolan & sen drog jag hem. Men ska väl röra mig tillbaka till skolan för att möta upp mikkiz så ska jag hänga med henne hem , kalas juu! :D  grattis roger 51 år!  ikväll kommer mamma hem från lysekil också. Det är både negativt & posetivt för att när hon inte är hemma får jag nästintill göra som jag vill. Fats när hon kommer hem så får jag pengar >< haha !  aja blir nog bra.  hörs senare .

puss :*


Permalink ALLMÄNT Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: leijonkungen

snygg du är :) snygg röv du har då !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback