LÖRDAG!

mamma väckte mig kvar i 6 , drog & släppte ut hästarna, drog hem & käka frulle & sen vare bara att åka tbx & rida en sväng i det stekheta vädret. när jag kom hem vart det duschen på dirren sen ba packa saker till jennifer, 2 kom hon och hämta mig på moppen. Vi gled runt på starren ett tag, men det var inge kul så vi gled ner till donken, åt en glass. Åkte hem , sola&bada. Skaffa oss lite färg :D  låg där nere i 1½ h sen upp & kika film & käka värsta goda hamburgarna. efter det bestämde vi oss var att glida in till stan igen. Vi åkte runt och leta folk, vi hitta thomas & niklas . lekte med dom ett tag. Vii hitta 2 fjortisar på cykel , vi fråga vart dom kom ifrån. svara dom? NEE!  vi följde efter på moppen & cirkulera så dom körde in med cykeln i trotoarkanten xd fan va jag skratta! sen åkte vi lite olagligt men aja (a) kvällen var iaf kul , vi drog hem vid halv elva kanske & då checka vi film med cola&poipcorn. i taket lyser stjärnorna , den filmen var fett bra . men jag börjar alltid gråta över sånna filmer -.- såå jobbigt. jag & jennifer grät i takt ><  vi drev med felix också vilket var ganska kul eftersom han var full! sen slagga vi vid 1.

puss;*



tebbbbeee

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback