miin helg!

tjeena , Nuu bloggar jag om min helg.

I fredags följde mikkiz med mig hem , vii var både väldigt ledsna så vi satt först & bara prata. Sen gick vi till mamma för att hon vela träffa mig innan jag flyttade hem till mikkiz över helgen. Vii cykla ner till hälla . Hoppa bäbis. Gick super duper kanon. Sen skjutsa mamma hem oss till mikkiz. Det vi gjorde sen var: sova,prata,gråta,sova,kolla på film,sova. Vi vart väckta 9. Vi åt frukost. men vi försökte sova ett tag till efter det . Jag kunde inte somna om , men mikkiz gjorde. Vi slappa & kolla på film. Sen bestämde vi oss för att åka in till stan för att gå till marknaden. träffa väl lite folk. Men det blåste som fan -.- usch på de!  vi satt i en busskur. men de vart tråkigt så vi gick till hönsan & tog kort. ovanligt?  neee :)  Sen åkte vi hem, eller först till rättans prisan för att köpa godis :D får inte glömma det (a)  Vii grillade korv& vii proppa i oss 2 sånna ;o fifaan va mätt jag vart. Sen vart det ffilm hela kvällen. Vi la oss typ halv tolv. på söndagen vart det väl mest bara tröök & slapp. & mer film. vi har typ sätt 6 filmer denna helg. rekord ;o  men men . fult väder med ledsna flickor då blire mke film!  älskar dig mest bästavän <3


 

puss :*













Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback