molly inatt igen <3

hejjsan hoppsan ! :D  kan ni gissa vem som är på toppen humör idag? :D:D:D haha!  sov hos moly inatt , vilket var jätte trevligt. Jag gjorde en dans eller jag härmade azerbaijans eurovision songcontest bidrag , den e fett snigg och jag fick molly att döö av skratt ;)  liite stolt där!  aja skolan har vart helt okej, jag&jenny var inte med på profilen & det var as äcklig mat i skolan... Emelie var sjuk den jäveln! DU MÅSTE VARA MED PÅ TORSDAG :(((   från och med nästa vecka ska ha 100% i närvo i skolan! hejja linnéa :oo  gick hem en halvtimme tidigare idag , fick världens magknip ! men nu äre över. sover hos molly inatt igen! superoooo :))   men ska hoppa in i duschen sen vandra/cykla (a nåt av de) ner till molly. Juste vi går bara halvdag imorron, snacka om sooft vecka ! & jag har inga gratis sms kvar så jag kan inte sms nu , men imorron.

puss :*

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback