nattniing hos bbästisffestiis inatt!!!

shuuululu!    ah jag färgade björnis hår men hon tog inga bra bilder så orkar inte ladda upp dom för det syns ingen skillnad ;oo  aaa iaf såå åkte jag till rocky efter det & han mådde bra . FÖR BRA! ;ooo han har stått inne hela dagen stackarN ;((    idag fick jag höra av söötiii emma att hon alltiid tycker att jag är så glad ><  haha det måste nog vara sååå :D men jaa ,glad är liksom Linnéa !  Inga läxor att göra så blir att sleepa hos molly tonight. skaa blii soft ! eftersom att de inte finns någonting att göra hemma såå går jag diit .. mkemke roligare :D
puss :*



 


give me a call , i miss you!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback