NU BLIR DET SOM DET BLIR!!

nu tänker jag linnéa thorsberg inte planerat nånting för det blir iaf ingenting som planerat. Men om det blir som jag vill så kommer jag att gå till molly för jag har inte träffat henne på hela helgen. Och om det inte blir så, så kommer min dag vara som dom flesta söndagarna.. TRÅKIG!  hatar söndagar, det är den värsta dagen som finns + att det är grått & regnigt idag och det gör ju inte saken bättre direkt. Fast jag råkade planera fredagen men det är inte säkert att det kommer bli så , men om det blir som planerat (haha mke planerat i detta inlägg känner jag)  jo så kommer jag & molly åka ;
HEDEMORA
FALUN
BORLÄNGE
HEDEMORA

men det ser ganska ljust ut på den fronten :D aja men det var väl allt för mig vid detta tilfälle , blir säkert ett till inlägg. Men hoppas inte på för mkt .

puss:*

lägger upp en solig bild bara för det!!!!!


Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback