pinsamaste under sthlms dagen :$

go'dag!  jag glömde berätta en sak igår. Det var så att jag,Elin&Jennifer vart kissnördiga igår när vi var i sthlm. Jennifer & jag såg 2 killar (elin var inne på clasolssons och köpte batterin)  Jennifer frågade dom om dom visste vart donken låg. 
Jennifer: hej, vet ni vart donken ligger?
killen #1 (han var från gävle): nej
jennifer: okej
killen #2: mc donald?
jennifer: jaaa
killen #2: men ni går bara ditåt sen över gatan.

haha faan heller , vi gick åt fel håll men tack för hjälpen killar den var till stor hjälp verkligen! Sen hetere inte mc donald det heter mc donalds med s era .. !  aja dom var snygga iaf (a)  haha aja sen gick vi in på donken, orenoverat och äckligt. Det var betalnings automater på toaletterna så jag stoppa i en 5:a fast man igentligen inte behövde de -.- aa iaf så öppna jag dörren (då jag skämmer ut mig totalt) det sitter en kille på toan :$  nej shiit va pinsamt. Jag börjar asgarva och vi springer ut från donken. JAG BETALA EN 5:A FÖR ATT SE EN KILLE PÅ TOA!  fifaaan den 5:an kunde jag ha gjot nå bättre för :o  killen var desutom ful :(  men aja iaf så går vi en bit efter gatan , men vi vänder för att det var verkligen kris med toan. När vi kommer fram till donken kommer killen ut & jag tar på mig solbrillorna & skäms verkligen. Han tok glor också . usch i'm so sorry ! Men vi kom in på toan utan att betala denna gång, fast det var nog dom äckligaste toaletterna jag vart på. äckligare än skolan.. då äre illa vill jag lova!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback