softiisdag!



Vaknade 11 idag ;o asså kunde ha sovit längre om inte cepe fitt åke skulle haft värsta basen på radion imorse -.-  aja checka film me flickorna, Mikkiz madrass va visst för lite. Hon låg på golvet sen & slog i huvudet i golvet xd hahaahah. aja halv 1 drog vi ut & hoppa studsmatta, :D men vi vart trötta & la oss på mattan & sola ist. typ somna av halft ;o fett skönt med bondbränna & allt ;) mikkiz&jenny&erika drog typ hem vid 2. hm jag drog t pappa, ladda in alla bilder sen igår. Sen hem t mamma igen & städa i källaren & fika med släkten. haha julia & mormor lika roliga som vanliga xd älskar dom alltså . deras humor :o & mormor satt och snacka om att hon hade vart ute & ätit med sin väninna. & att hennes väninna hade tagit med 2 karlar hem xd asså asg! Aja sen ringde jag erika som fick komma & hämta mig på moppen så for vi till rocky. han va fett pigg idag ;o haha . aja men mjuuk :D kom hem vid 19 . skit tråkigt hemma :( men bestämde att jag skulle åka lite med jennifer. hon kom in vid 21. Men vi kom inte så långt , ner til donken. haha men de var ganska trevligt ändå tkr jag . eller det äre alltid med elin,jennifer&linn :D
puss:*

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback