this is our last dance...



yoo broo!   har inte sovit bra inatt asså ;o  massa äckel drömmar + att jag inte kunde somna igåt pga att de var sjukt varmt inne på mitt rum & jag orkade inte öppna fönstret. Eller ah de regna också så skyller på de (a)  Va inte med på profilen idag . OVANLIGT ?  Spanskan gick fort och extremt lätt idag , det är bra . jätte bra :D  men e ändå sämst på spanska . tror inte jag kan mke av de asså. Men har iaf G och de får jag nog nöjja mig med ! haha no:n idag var nog den roligaste lektionen. Jag,Erika&Mikkiz va otroligt flummiga och satt bara och skratta. Vi 3 ska bygga en bro tsm av spagetti och lasagne plattor förstår ni. undra hur den bron kommer se ut och hålla ><  den kommer typ bara braka ihop. Hahah men de är ju det vi är bäst på.. att va sämst ;L  Efter skolan softa jag , fast jag&erik bestämde att vi skulle träna. Han sprang , Jag gick. Han hann före mig ;o konstigt . ändå sprang han 7km & jag gick runt 2 sjöar + lite till. haha men skönt vare allt :D ikväll blire desperata hemmafruar & kanske lite popcorn (a) Björnis e ju inte hemma så lär ju passa på! 

  Puss :*

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback