läskigt på donk1!!!!!!!!!

lördags kvällen blev med molly, jaaa vi satt och lyssna på musik,lekte med kameran & jag lekte med mitt hår ;) asså de är sjukt kul att fixa&trixa med håret :D love it! hm vi drog typ ut vid halv 9 eller nåt. gick ut på stan, checka folk. Fanns en hel del i början :)  drog till sötta, jag köpte godis (a'  hihi. Vi drog ner till donken.. vart annars!? vii hittade emma&mirrre. Vi satt oss vid dom. Vi satt & pratade. Jag drack vatteen&åt godis ;o var sjuukt törstig, drack upp hela (mellan?)muggen med vatten. Brukar dock inte hända. Helt plötsligt kommer en gubbe, han rycker dörren åt fel håll & molly börjar asg! Han kommer tillslut in & är någor onykter;o han typ fråga oss vad vi gjorde där osv ;S  (vad brukar man göra på donken?) Sen ba sätter han sig vid oss!  han typ pratar om sitt liv med oss & försökte tigga skjuts av mirre på hennes moppe. Sen gick han väldigt mkt för långt & sa att han igentligen bara var ute efter ligg!  ah då var vi liite sisådär rädda. hm.. jag gick efter personalen så dom fick kasta ut honom. SCARY KENT :(((  ah iaf så satt vi kvar ett tag, sen drog vi hem.














sööttii flickor :*

Sen vid 00 drog jag & checka film. Molly kom efter ett tag men hon snacka ba i telefonjäveln ;(( jag pallade inte kolla något mer så jag drog fram madrassen. Vela inte sofa bredvid egot ;) jag somna typp på dirr eller försökte messa med toti men jag la av, orkade inte xd molly prata med pöjjken i 3 fucking timmar ;o. men jag sov såå söttii såå! :D vii vaknade typ vid halv 11. sooft. låg kvar i sngen ett tag. åt frulle vid 12.  Vii softa ett tag sen fixa vi iordning oss. Drog ner gjorde våran lunch. Fick bli tonfisksallad. Shiiiet va duktiga vi är :L stoolt*  eller jag e mindre bra på att sodastreama ;o jag kan verkligen inte sånt :( jag skruva inte på flaskan så de spruta vatten över hela köket. BRA LINNÉA .. SUPER!  fast jag & molly låg på golvet av asg! jaa sen drog vi ner till ica , molly köpte aftonbladet och jag köpte choklad. såå satt vi oss i en buskur & läste tidningen xd haha! Sen vare hem hämta mina saker typ sen hem.  min helg har vart bääst!
puss :*


Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback