s-s-skolaa!



Yoo broo!   skolaa idag igen då . suck asså shiit va skoltrött man kan vara ;oo helt sjuukt. Aja håll ut linnéa inte långt kvar till sommar lovet nu!  Idag fick Erik liite halvt damp på mig för att jag aldrig kommer i tid till lektionerna . MEN HALLÅ FÖRLÅT FÖR ATT KLOCKORNA GÅR FEL ... skyller på dom (a)  hm jag fick VG på kemi provet. Är inte det ganska bra för att knappt ha pluggat ? :))  men just nu gåre sämst för mig i skolan. Från att ha vart lärarnas favorit till att ha blivir lärarnas helvete. Aja ska försöka bättra mig. Jag MÅSTE bättra mig ;o  hm, idrotten va faktiskt okej idag. Vi skulle ha friidrott. haha jaa vi flumma väl mer än att va seriösa och ens försöka ><  Jag & mikkiz haha , asg vii e cepe . men älskar dig <3 Jaaa John misshandla mig idag :D jätte kul . in knuffad eller vad man ska kallare i skåphelvetet . min arm e lila :D fast han fick tbx med en spark (aa) han fick typ ont :(  sry , sen snärta jag sompa också så han fick värsta märket :o . FÖRLÅT :(  fan va taskig jag är. Haha men dagen har vart helt okej :D När jag kom hem från skolan cykla jag fort som attans ner till rocky. Red ut en lång sväng med anna . riktigt trevligt :D Till kvällningen typ vid 19 drog jag ut med molly. Vi gick runt i denna kuliga stad , men vi fastna ändå på bästa donk >< haha . hej va kul man kan ha :D  haha skrattar man åt allt ,så fgör man. hah sen drog vi . vid hemköp såg vi en såndär korg man lägger varorna i , mollt tkt jag skulle sätta mig i en sån . men min röv fick inte plats :( sadface. hah såå skämmer jag ut bästis OCH mig själv >< danchel & hettan cyklar förbi & jag börjar asgarva >< haha , sen kommer jocke & linus i epan :D happy!  fick godis (aa och jocke lova att skjutsa mig sen :D liitte glad jag vart då :O  Men nu är jag hemma & har nog inte skrattat så mke på länge ;o tack älskade bästavän . du är guldvärld . fyfaan va jag älskar dig . <33

puss :*

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback