valborg!



skolan sluutade vi halv 12 somsagt , jäätte skönt. Följde me erika, åt på resturang. Fett goo mat :D Gick hem, bäddade nere i källaren tills flickorna skulle komma. När jag hade fixat klart gick jag ut på balkongen & stekte ett tag. Gick och bytte kläder till shorts & tubtop , sminka mig lite . Sen vare bara att vänta på att Jenny skulle komma. Tillslut kom min blondii <3  hm vi hade jätte trevligt medans vi vänta på Erika & Mikkiz. Vi hoppa studsmatta & kolla på djuren när dom para sig ;o  liksom 2 fåglar "isac&mikkiz" typ para sig ;o  Sen 3 ekorrar "linnéa,simon&olle" hade trekant. haha fett coolt :D Aja sen gick vi upp & då kom Erika& Mikkiz på moppen. yeeey :D Vi tog en massa kort & hade jätte trevligt. Åt hamburgare:D sen cykla vi ner till hönsan. träfffa isac,gurra&dennis. prata med dom ett tag. Sen bar de av till brunnsjön. Tog kort. Sen till brasan. träffa jennifer&co . vi var med dom resten av kvällen. mysss :* Vi drog hem vid halv 12 så checka vi alla filmer typ 2 ggr -.- Jag&jenny va vakna t 5 sen vart de för tråkigt. juste vid 3 cykla vi en sväng på stan också :D haha läskiga typer ;)) aja trevlig kväll med flickorna , fyfan va jag älskar er . ni är guldvärlda .<3
puss:*

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback