vi läser "SEXIKON"

shuubree! när jag väl somnat igrå sov jag som en prinsessa, sköönt de! imorse när jag vakna fick jag lite halft panik. Visste inte vad jag skulle ha för kläder. oj linnéa vilket problem ;o  men de var de , tror mig. Men släångde väl på mig nå bara. Dax att åka & shoppa lite kanske? gick till skolan & vi hade svenska som första lektion. Vi skulle läsa inne i infoteket. kan ni gissa vad jag & Erika läste? ... "SEXIKON"  haha , det var faktiskt intressant (a) på so:n kom vi på att rykten på vasa sprids snabbare än en könssjukdom (yy) Idag så gjorde jagt yp ingenting på bilden. Brukar inte göra det annars heller , men har gjort klart alla uppgifter. Vi slutar bilden 20 öve. och hon drog över på tiden så vi gick bara. Och för de gav hon oss typ frånvaro på hela lektionen tror jag & typ sätter in de i betygen . blablabla -.-  snälla det var övertid äckel lärare! Vrf inte bara sparka henne ? finns iaf ingen på hela skolan som gillar henne ;o  alla hatar fan henne. aja , matten var grymt rolig idag, ingen var seriös & oliver satt med mig & mikkiz. Haha han e såå jävla cool , min pimpiiiis! var hos syon idag, det gick på 30min , sen vare klart!  Fick sluta en timme tidigare :L  Men nu ska jag ta & städa stadens dammigaste rum. Blir kanske liite plugg också. Får se om det blir en utesväng me pimp också , men måste färga björnis hår också -.-  åååh fett tråkigt. är så kladdigt >< 

puss :*



piimp&jaag

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback