vi svävar fram i stockholms stad!

shuuu!  vaknade halv 6 imorse , vela inte gå upp men fick lov -.-  fixa iordning mig sen vare bara att halvspringa til bussen. var påväg att missa den ;o Elin hade kortkrig på bussen , tog kort på allt hon såg & hade bestämt sig för att komma upp i 1000 bilder , menså långty kom hon inte för hennes kamera dog eller batterierna dog! vi har gått på skansen , ah vi kollade inte så mke på djuren & så , vii satt mest ner & tog kort ist xd  hahah! Sen vare uppträdande: Darin, kim,janett ,star pilotes, pauline,maia (har jag glömt någon?)  ah iaf bara dåliga artister så vi gick & satt oss på en stenkant. Sen bar det av till stan, vart liite shopping fast vi vart grymt trötta i benen. Men nu är jag hemma & dagen har vart super med fint väder .

puss :*

                                                                                 

elin&jennifer


renar

        älg


varg


jag&jennifer


himmel :*


jag gjorde en fläta i jennifers lugg :D


elin,jennifer&linnéa

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback