AMEN TISDAG DÅ...

...& JAG SUGER PÅ ATT BLOGGA!

idag vare andra skoldagen efter lovet. Lite segt på mornarna men det går. possetiv inställning skare va ;-)  Idag hade vi So-prov & No-läxaförhör. So-provet gick faktiskt ganska bra tror jag, svarade på 18/20 frågor så hoppas iaf på ett G som jag är helt säker på att jag får men aldrig att jag får VG så bra gick det nog inte. No-läxförhöret gick också bra. Där fick jag 10/11 rätt men det felet som blev var bara ett slarv fel så jag kunde ha fått 11/11 om jag tänkt lite. Efter skolan gick jag till mamma och hämta saker sen cykla jag till pappa. Hinner knappt lämna sakerna då andreas ringer och säger att jag ska komma ut så går väl ut igen. Jag råkade tappa mobilen när jag skulle lägga på , alla delarna flög åt helvete så minneskortet försvann men min man hitta på det :-D <3 Jag,Andreas,Linus,Johan&Robin gick och kolla på någon teater. helt sjuk varen. Fast rolig! Men ska inte skriva nå mer nu så ni inte tröttnar på att läsa min blogg.

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback