ÄNTLIGEN HELG!!!11111

Fysatan vad sköönt med helg. Det är ca 4 veckor kvar tills det är jullov och om 3 veckor fyller jag år :-D Den här helgen kommer nog bli ganska lugn tror jag. Mikkiz sover hos mig inatt och sen imorgon sover jag nog hos andreas. Mamma & åke åker ner till sthlm redan imorgon. Dom ska åka förbi och hälsa på frida också, FUSKIS!!

Imorse fick jag nå ryck att pröva någon ny sminkning och det vart faktiskt bra. Det var inte min kläddag idag. Visste verkligen inte vad jag skulle ha för kläder på mig. Vart nå fult bara. PÅ musiken lärde jag mig 5 ackord faktiskt. jag skippa profilen, palla inte vara med vi skulle ändå spela pingis och det är sjukt tråkigt!

Nu väntar jag bara på att erika ska höra av sig så vi kan rida en sväng :)

Permalink HELGER Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback