FOLK UNDRAR!

Det finns vissa som undrar vad som hänt mellan mig och molly och det ska jag berätta.

Jag älskar den kvinnan enormt mkt. Jag har umgåtts med henne hela sommarlovet och sen poff så slutar vi umgås. Såhär är det , molly kommer alltid vara min bästavän, min tweeni, min andra halva. Jag vill umgås med henne men tiden räcks inte till. Jag försöker men det är svårt. för det första har jag en häst som ska skötas om. Sen är det skolan, Pojkvännen och mina andra 2 bästavänner. Jag ska från och med nu försöka få tid att umgås med henne och börja planera. För om jag planerar kanske jag får tid med allt.

9 underbara år med dig syster - mer ska det bli ♥


Permalink ALLMÄNT Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: fireboy ;>

naaw :')


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback