FÖR IDAG HAR JAG NAMNSDAG ;-)

tjeeeena

Jobbig dag fast ändå helt okej. Jag och andreas "försov" oss. Jag vaknade halv 8 låg typ kvar till 8 men vi kom inte upp riktigt försen 20 över 8. jaja vi han ju nästan iaf ;-)  På musiken gick det bra som tusan. Jag och mikkiz har i läxa att lära oss ackord, F & BM. Jag är klar med min faktauppsats och det är jävligt skönt om jag får uttrycka mig så. På spanskan fick jag reda på att jag fått VG på provet och om jag fortsätter så här så kommer jag få VG i spanska, så nu jävlar!! profilen var ganska kul den med. Efter skolan så gick jag,mikkiz,andreas,linus upp till parfym affären. Jag & mikkiz skulle köpa foundation som vi har försökt gjort hela veckan nu. Men bara för det så är våra färger slut-.- Andreas följde med mig hem sen åkte han till sthlm :-(

Efter allt detdär gick jag till rocky. Hittade värsta såret på hans bakben så tvättade rent det. Kände igenom honom och han var jätte varm på vänster fram hov. såå jaa bara otur men han var inte halt iaf. Tur det!

Ikväll blir det en soft kväll bara. Är ensam hemma med pappa så ska väl kolla på idol.

Permalink HELGER Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback