FYFAAN FÖR DETHÄR SKITVÄDRET!

Sov hos andreas inatt. Var meningen att isac och mikkiz också skulle göra det men så vart det inte. Vi kollade typ på 3filmer sen tvinga jag han att sova. MOHAHAHA! Vaknade halv 9 idag :-O andreas vakna halv 10 tror jag. Låg typ i sängen ett bra tag sen tkt anette att vi skulle kolla på film så vi kollade med henne ett tag. mamma kom och hämta mig halv 1 och sjutsa mig till rocky på engång. Red till Nibble med erika och dagens roligaste var nog när rocky sparka tösen xd haha fyfaan! hatar dethär vädret. Det gör mig så sjukt trött. Jag menar i fredags somna jag halv tio och vakna halv elva , 13 jävla timmar sov jag i! kan ni fatta!? helt sjukt. Och om maja kan komma hem någon gång idag så kanske jag kan färga håret! ser förjävlig ut nu.. usch!

Imorgon åker jag med mamma till leksand. Ska checka skolan ;-)

Permalink HELGER Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback