GALEN KVÄLL IGÅR

Fredag; Somnade på engång när jag la mig ner i mikkiz säng. Sov som en gud idag med. Vi fixa iordning oss för skolan, jag tog hennes påtok för snygga lackleggings. Så grymt snygga! Hon vla ju inte ha dom så jag lånar väl dom ett litet tag. Något speciellt i skolan? utvecklingssamtal, gick kanoners! Sen var det musik. kul som tusan, har inte haft musik på år. Efter skolan följde mikkiz med mig hem, jag lämna henne ensam hemma i ca 2 h för jag åkte till rocky. Men hon verka ju ha roat sig. Iaf så red jag med erika , lika trevligt som vanligt. Dock så fick vi vänta på att komma över rix 70 i kanske 10 min. När jag kom hem fixa jag mig och sen gick jag och mikkan till mamma och käka sen till linus. Och fyfaan va galet det var. Askalas var det!  halv 10 tröttna jag och andreas så vi åkte hem. Umgicks med hans familj och kolla lite på film. Vi somna kanske 3 eller nåt.

Lördag; vaknade halv 10 hemma hos andreas och väckte han vid 10 kanske. låg kvar i sängen till 12 eller nåt sen fixa vi oss och käka frulle. Vi har inte gjort så mkt idag, bara slappat. Vi åkte in till stan klockan 15 eller nåt och så gick vi till linus. Va där ett tag sen drog jag och mikkan hem till mig. Hon åkte hem på engång nästan :-( aja ikväll så vet jag inte vad jag ska göra. Hoppas det går någon bra film på tv eller nåt. Har inga fina bilder att bjuda på heller. Måste börja ta med mig kameran ju annars kommer mmin blogg att dö ut!

-Jag älskar dig Andreas ♥

Permalink HELGER Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback