GUDARS VA JAG SAKNA DIG!

Söndag; Red först i 2 timmar med alice. Det var skönt. Fick skjuts av pappa upp till ishallen. Kollade med älsklings jennifer. HSK var nog inte riktigt pepp igår tror jag. Pratade som tusan med jennifer, riktigt skönt att få prata av sig. Efter matchen gick jag hem. Känns som jag hade gått hela dagen, så tränade som tusan igår. När jag kom hem hoppa jag in i duschen på engång. När jag klätt på mig ringer jag andreas så fixar mig lite sen går jag ut till andreas,jey & isak. Shiit vad jag hade saknat dig andreas♥! gick upp på stan och kolla på julskylltningen som sög. Vi åkte hem till andreas efter 1 h.


Emelie&Nisse

Linnéa♥Andreas

puss

världens sötaste men drygaste katt

Permalink HELGER Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback