♥~♥~♥HELGEN I UPPSALA♥~♥~♥

FREDAG; åkte tåg i ca 1 timme. Jag och maja hade världens drygaste unge framför oss. Tur att vi inte skulle åka längre säger jag bara! När vi kom fram stog Frida och vänta på oss , massor av pussar och kramar vart det.  När vi kom hem började vi baka cup cakes. As goda vart dom! vi e kungar på att baka. När vi bakat klart kolla jag och maja på tv sen käka vi student mat som frida kallar pommes frites och korv. Hade jätte trevligt. Efter maten spela vi wii, spela bowling. När klockan blev 22 gjorde vi iordning oss för sängen. Jag & Maja kollade på film till 00. mr & mrs smith. Älskar den filmen, man tröttnar aldrig på den :-O Tog 854566 år innan jag somna men när man väl somnat sov man som en gud!

LÖRDAG; Vaknade 9 av att frida höll på i köket. Gick upp och käka frulle med henne. Kollade på tv och gjorde iordning oss. halv 12 käka vi lunch brännde tungan av mig. När vi fixat klar i köket gick vi till stan. Jag och maja shoppa lite.
För mig blev det;
• Tröja
• nagellack
• sjal
• mascara
• godis
Efter ca 3 timmar i stan började vi gå hemmåt. Hade grymt ont i fötterna menmen det är bara 20 min från stan till frida & jocke. När vi kom hem börja Frida med maten, kyckling gryta. LOVELY! Shiit vad god fridas kycklinggryta är, skulle kunna äta hur mkt som hellst! aja iaf så köpte jocke ett nytt wii spel när vi va i stan så vi spelade det i typ 3 eller 4 timmar ><  Vi fick besök av Niklas (jockes bror) han e kul! haha! Vi gick och la oss 23 tror jag och kunde inte somna då heller men det gick efter ett tag.

SÖNDAG;  sista dagen i uppsala, älskar staden! den är helt underbar. Ska fan flytta dit sen. Vaknade 8 , käka frukost. tog en dusch och gjorde iordning mig. Tåget giock halv 11. Ville inte åka hem vela stanna där länge ju :-(  helt underbart att bara kom bort från hedemora ett tag. Vi fick sitta bakom en as dryg unge igen när vi åkte hem, ååå hatar barn ibland! iaf när vi kom hem visade det sig att jag & linus hade åkt på samma tåg :-O åkte hem och käka sen vid 17 eller nåt gick jag ut och va med andreas, pelle,gurra, isac & basse. Sov sen hos andreas med basse och andreas. Vi hade ju kul, ¨käka chips och kolla film. Basse blev helt hyper. haha! somna iaf före dom. <

lite bilder från helgen;











Permalink HELGER Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Olivia

haha både niklas & jocke är roliga ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback