JAG VILL BARA SOVA!

Satan vad trött jag är. Skolan var helt oke idag förutom att jag var trött som tusan. Jag & Mikkan har flummat som tusan men sen på slutet var vi aströtta så då var vi bara tysta >< haha tur för er vill säga. Mikkiz proppa i sig sä'kert 30 köttbollar idag, hahaha kul att se dig äta unge ;-) Efter skolan hängde andreas med mig hem, vi somna på engång nästan. det var skönt. Ungen ska sluta röka också :-D skit bra ju! eller aa undra hur länge han klarar sig.. aja han slängde iaf 11 cigg idag. det är iaf framsteg! (y) Han sover hos mig inatt också. Men nu ska jag kila upp till morsan och käka lite sen måste jag plugga. puss ♥

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback