JOBBIG DAG!

Måndag idag igen då, helgen bara strömmar förbi med en rasande fart. Hinner knappt njuta av den ju! aja iaf så sov jag hos mikkan inatt. Ja jag sov ju mkt inatt >< hon har typ legat på mig hela natten och hållt hand. fyfaan vad jag har skrattat inatt iaf (åt henne alltså). Skolan har varit lite si & så idag. Jag var deppig som tusan och mikkiz var väl inte heller så glad vissa stunder. Jag stannade kvar i skolan även fast jag mådde illa och så. Efter skolan åkte jag till rocky, det gick as bra. Var där ett ganska långt tag sen åkte jag till mamma och käka. Molly vela att jag skulle komma ut sen och det gjorde jag. Satt och prata med jenka & molly ett ganska långt tag. Skönt att prata med dom tsm igen!

- jag är fan trött morsan. 
 
ja ni flickor vi kan flumma vi! ;-) ÄLSKAR ER SOM TUSAN OCH SAKNAR TIDERNA MED ER ♥

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback