MIN PONNY HAR BLITT HALT :-(

usch då var det måndag igen, Fast vaknade iaf bredvid finast. Jag&Mikkan har vart på fulmmhumör nästan hela dagen. Vi gick upp på stan för att kolla hur mkt pengar vi hade på kontot sen gick vi till stinas och kollade på parfymer. Mikk vart sugen på dricka så vi gick till alis och köpte oss en varsin fanta exotic(stavning?), gott siddni :-D Jag lämnade in min fakta uppsats idag. Vi har engelska-prov på torsdag.

När vi slutade skolan gick jag hem till mamma , träffade henne. Vad var det jag sa, inte så brun ;-) hon verkade ha haft det bra iaf. Cykla till rocky. Han var varm om hoven men prövade longera lite. Men där sprack det, hästen är halt!!! han ska då alltid lyckas.. jaja skötte om plutten så får hoppas på att det bara är en stukning.

Vi ska fira jul ii sälen fick jag reda på idag också, askalas kul(y) åker då på tisdag kväll och kommer hem på lördag kväll :-) på lördag så åker vi till karin eftersom att hon fyller år på fredag. Sen ska jag köpa mig en ny jacka.

Glömde säga fredagens roligaste konversation!
S: varför är min foundation så dålig?
B: är det dendär du har köpt på lidl?

jag och mikkan höll på att dö av skrattt!!!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: fannyyy

trök att ha en jul utan er ;(<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback