MORGON PROMENAD I SOLEN!

galen kväll igår kan jag ju säga iaf.Fick träffa älskling och tobbe var med också :-) men iaf så vakna jag och mikkiz ca 9 vi låg och prata ett bra tag sen så gick vi ner och käka frukost. Jag fick lov att städa på rummet eftersom att jag ska bo hos pappa nu och det är mkt skönare att komma hem till mamma sen när det är städat än när det är ostädat. När jag var klar tog vi oss en morgonpromenad i solen. Gudars vad skönt det var med sol igen. När vi kom hem väntade vi på att min tvätt skulle bli klar så hon målade på mi rygg lite (y) Nu ska jag gå till mamma igen för hon glömde ta in cykeln och en filt. sen ska jag nog fara till andrew.



Permalink HELGER Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback