OJ GODMORGON

Usch ställde klockan på halv 10 fast vaknade 9. Så nu har jag käkat frukost och klätt på mig. Ska snart gå till rocky. Ska rida en tur med alice så vi passar på när det är ljust ute. Båda är mörkrädda (a) Idag är dagen fullproppad. Liksom söndag som alltid brukar vara den tråkiga dagen men denhär helgen har fredag & lördag vart dom.
•Först ska jag till rocky.
•Sen hem och duscha ifall jag hinner.
•Gå/åka till ishallen för att kolla på HSK-SÄTER
•Om jag inte hinner duscha före hockeyn så duschar jag nu.
•Julmarknaden?
•Andreas
•kanske träffa mamma en sväng
•åka hem till andreas.

Permalink HELGER Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

tja har du och andreas haft sex???????


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback