SEEEEEGT!

Seg dag som tusan idag. Vela inte gå upp imorse men kom upp efter ett tag. Skolan har vart hel seg förutom sv/so som gick as bra. På no lektionen höll jag på att somna. Engelskan gick också bra för att vara jag. Håller på att skriver en sak som ska betygsättas så hoppas det blir bra. Efter skolan följde jag med älskade molly hem. Vi hade mkt att prata om som ni kanske förstår. Åt där också, marians goda tacogratäng. Love it! gick hem halv sju, hämtade saker hos mamma och gick till pappa. Ska väl duscha snart sen kolla på DH tror jag som jag inte har gjort en ända gång. Imorgon är det onsdag och då har jag och andreas vart tsm i 2 månader ♥

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback