SLAGGAR HOS MIKKAN INATT*

shiit vad veckorna går fort. Imorgon är det fredag igen. Iaf så hade vi läxförhör i no idag igen. hade inte pluggat så mkt men jag fick godkänt så slipper göra om. Mikkiz var hos rälsis idag så när jag kommer till henne nu så har hon ingen räls kvar i käften :-D fyfaan va coolt säger jag bara! Idrotten var grymt kul idag , skratta som tusan! Finns inte så mkt att berätta om denhär dagen tkr jag. Rocky fick nya skor idag. Och det snöar för fulla muggar. Nu ska jag packa saker, gå till mamma och käka sen ta en rask promenad till mikkan. Känns som att jag måst motionera lite!

- nobody give up

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback