VILKET DRAG ♥♥

Onsdag; skolan var helt okej igår. Jag och mikkan skratta på like always. När jag kom hem var det bara att byta om sen åkte vi mot leksand. Vi stannade vid "star shoppen" kolla lite och jag fick en ny tandborste av pappa (a) tack pappa ♥ Efter det gick vi och käka på "bosporen" asgod mat. Vart proppmätt , verkligen. När vi käkat så åkte vi förbi och kikade på skolan där jag nog ska gå på next year. Längtar som tusan ah om jag nu kommer in då ;-) Haha iaf så åkte vi sen och parkerade och gick in. Jag & Maja gick runt och kolla lite och träffa massa kändisar. Jag och maja stog i klacken med Gurra & Andreas. Leksand spela grymt bra i början , 4-0 sen vände det när AIK börja fjolla sig så det blev massa bråk coh utvisningar. åå sopor! Grand-pierre ledsna nog ut totalt för det vart då en jädra fight sista perioden. Men fan va glad man blev sen när leksand vann med 5-4i straffar. good job boys. Vi kom hem klockan halv tolv och då var man skapligt trött. somna på engång.


Maja ♥

Niklas&Gurra ♥

Andreas ♥

*fullspeckat*

 söta pojkarna!!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: anna

vilka var det som spela ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback