YOU ALWAYS GIVE UP,I NEVER GIVE UP;

helgen har vart mer än underbar. fredag sov mikkiz hos mig som ni vet. lördag va jag med linus,tobbe & andreas sen sov jag hos andreas med han & tobbe. Den kvällen vart skapligt galen. Men rolig varen allt. söndag umgicks jag med andreas & tobbe hela dagen. Underbara människor ♥

Idag är det tisdag och det har inte hänt så mkt. Imorgon ska fakta uppsatsen vara inlämnad. På torsdag har vi matte-prov.  Mamma verkar ha det bra i Egypten och jag är avis som fan! Tur bara att hon inte kan bli så brun , hon har ingen chans mot mig i soltävling ;-) MOHAHAHA! nej men dethär suger, finnns ingenting kul att berätta om just nu. Sover hos Andrew inatt.  seeyou!


emelie, andreas sötiis ♥

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback