GLÖMDE VISST.

Oj har visst inte skrivit något idag. Jag ber om ursäkt.

Iaf så hade vi inge so prov idag (linnéa kan andas ut) , det blev framflyttat till måndag eller tisdag efter höstlovet. Sen så skrev jag klart svenskan idag och sista kapitlet som handlar om min död, hur jag ska dö och sådär. Min död blir väldigt dramatisk kan jag ju säga! Jag ramlar på cykeln och slåri huvudet, svimmar av och sedan blir jag påkörd av en bil. Det är min död det, ganska lindrig men stackars bil förare. Jag har dampat sönder på isac & sompa idag. Shiit vad dryga man kan bli.. Efter skolan åkte gick jag nästan direkt till rocky. Red ut med Erika, det var mörkt och läksigt :-O  Nu är  jag hemma och är sjukt trött, funderar på om jag ska sova. Jag tror det blir såå .


jagälskardig

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback