GOODNIGHT. FRED UT!

Såå hann både det ena och det andra. Böt en tröja mot byxor med molly och sen gick vi en sväng med diva (en hund) , världens sötaste hund! en sån vill jag också ha ju. 18 gick jag hem och käka sen vid 19.30 drog jag ut igen med molly, fy satan vad kallt det var. Höll på att avlida ju + att jag får som kallexem påbena när det är kallt ute ;( usch! gick till SH och pratade med massa folk , var riktigt trevligt faktiskt. Jag&molly drog hem klockan 21. Jag skulle hem och duscha ,lika så molly. Nu ska jag gå och slänga mitt bananskal sen ska jag nogh och lägga mig, är sjukt trött.. men vi hörs imorron. GODNATT SMÅ SÖTA. PEACE OUT!


Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback