HAR INTE HAFT TID

jag har inte hunnit blogga så mkt men iaf så sov andreas hos mig i torsdags.

fredag; låg i sängen typ hela dagen fast sen drog jag med andreas till pizzerian för han skulle käka. Linus kom och joina oss lite sen drog vi till han. yey & rasmus kom också till linus och vi trollade med kort. Jag fattar ingenting förutom när rasmus trollar för han kan inte xd ïnte linus heller men lite bättre än rasmus iaf. Andreas skulle åka till sin pappa i sthlm så jag följde med han till jvst och sa hejdå;( men han kommer iaf hem på söndag som tur är! Jag gick hem och städade lite och hjälpte till med maten. Mikkiz kom till mig klockan 18 och vi drog ut en repa på stan, köpte godis och satt oss på fjortiskajen. Vi drog hem efter att tag flr jag skulle käka. 20 drog vi till basse och det var ganska kul där fast när dom skulle till becka drog vi hem. Vi kolla påfilm fast jag somna xd haha som vanligt..

lördag; vaknade 10, gick upp och käka frukost. Pratade med älskling i tele. Måste nog åka hem snart från mikkiz för klockan 14 ska jag till julia (min kusin) på kalas. Hon fyller ju 17 hela år. GRATTIS! får se vad som händer sen , måste iaf till rockan pockan. hörs kanske senare.

Permalink HELGER Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback