HEJDÅ ALLA GLADA!

Och så var det idag. Har inte gjort så mkt idag. typ klockan 14 drog jag,syrran&andreas ner till donken och käka. Det var väl det ända som hände >< haha , frida ringde mig också och imorron far vi dit. Fyfaan va kul det ska bli och satan vad skönt det ska bli och slippe hedemora ett tag! Aja ska väl gå till mamma och fortsätta packa mina saker. Kommer nog inte blogga nå mer nu heller men när jag kommer hem hoppas jag på lite roliga bilder att bjussa på. Saknar michaela gör jahg också och hoppas hon har det bra i karlstad , ska ringa henne snart. men vi hörs väl på söndag.

Hejdå! :-D


jag lekte andreas

Permalink HELGER Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback